Egyedi, fenyőkímélő, karácsonyfa kartonból. Díszíthető, dekorálható, önmagában szerethető. Összes termékünk megtalálható


KreARTON: www.kreativ-dekoracio.hu

Látogassatok el hozzánk!

KreARTON karton karácsonyfa

2012. december 15., szombat

Mottó: minden kacat jó valamire - dekorációk

A karton karácsonyfához kapcsolódó dekorációs ötletbörzét folytatva, ismét olyan anyagokkal dolgoztam, amik mindenki otthonában egyszerűen fellelhetők. Nem kell extra költségekbe verni magatokat, és nem utolsó sorban ráébreszt minket, a családot, a gyerekeket, hogy a meglévő dolgok újrahasznosíthatók.

Az alábbi praktikák mind pofon egyszerűek, 2 és fél perc alatt kivitelezhetők. Bátran próbálhatjátok gyerekekkel együtt. 
Az ötleteket mind gondolatébresztőnek szántam, a cél az volt, hogy megmutassam: minden kacat jó valamire.


 

1. Ezeket a gombokat évek óta őrzöm, nem nagyon látom, milyen ruhára varrnám fel őket. Viszont egyszerű zsinórra kötve a kartonhoz illő hangulatú girland vált belőlük.
2. Toboz mindig van itthon. Ezek konkrétan tavaly tél óta itt laknak velünk. Egy színes szalag és kész. 
3. A karácsonyfa saját díszeit a jól bevált zsinórra ragasztottam sima papír ragasztóval. Mikor megszáradt, tökéletesen fennmaradtak.
4. Tudom, hogy a parafadugó szakállas ötlet, de én szeretem. Egy piros cérnára fűztem őket így kerültek fel girlandként a fára. 

Küldjétek el Ti is, milyen egyedi dekorációkat készítettetek a fához. A legötletesebbeket hamarosan bemutatjuk itt a blogon.

www.krearton.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése